چهارشنبه، مهر ۱۹، ۱۳۹۱

دکتر شما همه جور «باسن» را دیده است! /اگر خونریزی دارید، خجالت نکشید! /احمق نیز نباشیم، سونامی سرطان روده بیخ گوش ما است!

به چه زبانی باید گفت که خجالت را کنار بگذارید و نزد دکتر بروید؟!؟

آقا یا خانم محترم، در صورتی که سرطان در مراحل اولش باشد، به راحتی قابل درمان است، اما اگر صبر کنید، سرطان به تمام بدن سرایت می کند و دیگر قابل درمان نیست و شخص را می کشد! لطفا به اعضای خانواده خود رحم کنید و آنها را داغدار نکنید!

سرطان روده بزرگ به رشد غیر کنترل شده و سرطانی روده بزرگ یا بخش انتهایی آن گفته می شود. سرطان روده، سومین سرطان کشنده در دنیا است.

لطفا به این نکات توجه فرمایید:

-          این سرطان، مرگ خاموش و دردناکی را رقم می زند، و نکته مسخره این است خیلی راحت قابل درمان است، فقط بیمار نباید حماقت کند و به دکتر مراجعه نکند.
-          نکته وحشتناک درباره سرطان روده ابن است که بیشتر از همه جا، در کشورهای جهان سوم، قربانی می گیرد، چون مردم کشورهای پیشرفته به محض دیدن نشانه های آن، نزد دکتر می روند و درمان را آغاز می کنند.
-          75 تا 95 درصد از بیماران سرطانی، اصولا از نظر ژنتیکی هیچ ریسکی نداشته اند!
-          مصرف کمتر گوشت قرمز و همینطور استفاده بیشتر از میوه و سبزی ها، می تواند از خطر ابتلا به این سرطان بکاهد.   
علائم سرطان روده به شرح ذیل است:

-          تشدید یبوست
-          خونریزی مقعدی
-          وجود خون در مدفوع
-          کم خونی
-          کاهش وزن
-          تغییر در برنامه های قضای حاجت
-          تب و درد در شکم.
-          از دست دادن اشتها
-          تهوع و استفراغ
-          اگر بیش از سه هفته، اسهال وجود داشته باشد یا از مقعد خونریزی وجود داشته باشد، باید که فورا به پزشک مراجعه شود.
لطفا توجه کنید که به دلیل مدیریت وحشتناک رژیم، استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در کشاورزی ایران، زندگی پر استرس و آلودگی هوا در ایران، ما شاهد سونامی سرطان روده در ایران خواهیم بود! (توضحیات بیشر در اینجا)

لطفا توجه بفرمایید که اگر در مراحل اولیه سرطان (که علایم بالا نشانه آن است)، بیمار به پزشک مراجعه کند، در نود درصد از موارد، این بیماری قابل درمان است....!

یعنی از هر ده نفر، نه نفر افرادی که به دکتر به موقع و فورا مراجعه می کنند، نجات می یابند...! 

واقعیت این است که حتی در کشورهای غربی، نیز مردم به این دلیل خجالت، این موضوع را با دکتر خود مطرح نمی کنند! و فجیع بودن شرایط وقتی مشخص می شود که به یاد بیاوریم مردم ایران و فرهنگ ایرانی، در این مورد چقدر انسان را خجالتی می کند. 

لطفا به یاد داشته باشیم که دکتر، همه جور باسن را دیده است! برای او باسن چیز عجیب و جدیدی نیست! خجالت نکشید!

پی نوشت: 
از تیتری که در بالا گذاشته ام، پوزش می طلبم، اما قصدم این بود که حتما این مطلب خوانده شود، آگاه شدن حتی یک نفر نیز بسیار با ارزش است! 

لطفا با به اشتراک گذاشتن این نوشته، سهم خود را در افزایش آگاهی مردم نسبت به این بیماری، ایفا کنید. 

آقای جراح، با تبلیغ این شورت، سعی می کند آگاهی عمومی را نسبت به این موضوع افزایش دهد، یادم است که در یکی از شهرهای انگلیس، یکی از متخصصین جراحی، با پوشیدن این شورت، سعی به جلب نظر و افزایش آگاهی داشت

/-----------------/این هم چند نوشته دیگر من در این چند روزه: 











۱۰ نظر:

  1. آقای نویسنده
    من دکتر هستم.هم متن خوبی نوشته اید و هم کار خوبی می کنید در این زمینه به مردم اطلاع می دهید. کلی آدم هر سال کشته می شود به خاطر دیر مراجعه کردن

    پاسخحذف
  2. گمنام جون باز با شرت مامان جونت عکس انداختی بلا

    پاسخحذف
  3. نه بابا من زنشو چند بار از کون گاییدم کون خانمش این شکلی نیست احتمالا کون خواهرشه

    پاسخحذف
  4. آقا یا خانم گمنامیان،
    می تونم یه سئوال شخصی بپرسم اگر مایل بودید پاسخ دهید.
    سن شما چقدر است؟ یا حداقل در چه حدودی هست.
    دونستنش به من کمک میکنه بهتر متوجه مطالبتون بشم.
    می دونم شاید کمی انتظار بی مورد باشه، اما بهرحال اگر ممکن بود بفرمایید خوشحال می شم.
    مرسی

    پاسخحذف
  5. سیما خانم من به جاش جواب میدم 22 ساله بودم که مادرش رو حامله کردم الان 63 ساله هستم پس این حرومزاده باید 41 سال داشته باشه

    پاسخحذف
  6. خطاب به سرطان؛
    سرطان روده گرامی این اسبی که برآن میتازی راهی ترکستان است و نه ایران

    پاسخحذف
  7. آیت‌الله خامنه‌ای: "من هم در خطای کنترل جمعیت سهیم هستم."
    سلام . ببخشید جاش اینجا نیست ولی میخواستم بگم به حاج آقا بگید هنوز دیر نشده ، هرچه سریعتر دست به کار بشه و اشتباهش رو جبران کنه. در سن 70 سالگی فکر کنم حداقل 2-3 تا بچه میتونه بیاره... این میتونه دستمایه یک مطلب طنز باشه. لطفا اگر امکانش رو دارید یک مطلب طنز در این باره بنویسید. خیلی ها مطالب شمارو میخونند و حتما تاثیر زیادی خواهد داشت. باتشکر.

    پاسخحذف
  8. آخه جاکشای بچه بسیجی
    بیشرف ها
    کونتون از کجا میسوزه؟؟!! از اینکه گمنامیان دینِ تخمی شما رو داره به همه نشون میده؟!! از اینکه با دلیل و استدلاد و آمار داره جنایات و دزدی های پدره بی شرفتون خامنی رو نشون میده؟؟!
    مطلب علمی و پزشکی دیگه جای فش دادانه آخه کثافت ها؟؟!
    درود بر گمنامیان بزرگ

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ننه تو حرومزاده رو هم می گاییم تخم سگ خخخخ

      حذف

نکاتی که هنگام استفاده از بخش کامنتها بهتر است به آن دقت فرمایید:
**١_ بنا به اعتقاد راسخ و بی چون و چرای من به آزادی بیان ، کامنت های شما مستقیما منتشر می شود. ** ٢_لطفا هنگام گذاشتن کامنت، یک اسم برای خودتان در نظر بگیرید تا دیگران و نویسنده وبلاگ راحتر بتوانند به شما پاسخ دهند. ** ٣_تمام کامنت ها را بدقت می خوانم و تنها در جایی که واقعا لازم باشد ، در بحث ها دخالت می کنم، چون من تریبون خودم را داشته ام و حرفم را زده ام ، باید اجازه دهم بقیه حرفشان را بزنند. ** ٤_تنها کامنت های ترولرها و کامنت هایی که شامل لینک های غیر معتبر ، مانند سایت های آلوده به بد افزار هستند،برای امنیت خواننده های وبلاگ ، حذف می شوند. ** ٥_در سمت چپ جعبه ای که در آن نظر خود را می نویسید، شما عبارت (اشتراک ایمیل) را می بینید، درصورتی که ایمیل خود را در آنجا وارد کنید، کامنت های جدید را با ایمیل، دریافت خواهید نمود. ** ٦_شما حتی در فحش دادن به نویسنده وبلاگ هم آزاد هستید! حتی به بهانه توهین به خودم نیز کامنتی را حذف نمی کنم، من جانم را می دهم که تو حرفت را بزنی، اما خواهش میکنم به جای فحش دادن، به موضوع نوشته بپردازید.